Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Johanna Bygdell - 17 mars 2015 08:49

ruset ligger kvar efter gårdagens intervaller. Var otroligt seg å trött hela dagen med anledning av sebbens förehavande under natten, men när jag kommer hem och möts av en make som utstrålar energi, ja, då piggnar en på sig! Smittar lixom! Så när klockan närmade sig 18 åkte kläderna på och jag joggade upp till Högslätten.

På schemat stod 4 intervaller á 1,2 km typ. Mest uppför. Jag gillar uppför. Tugga på i ett tempo strax över tröskelfart. Jävligt skönt. Efter fyra intervaller var övriga nöjda, men det är ju då det bästa börjar: bonusintervallerna! Två underbara intervaller tuggade jag själv. Tappade typ 5 sek på första men bara 2 på den andra på den långsammaste intervallen med sällskap. Fint dä!

Väntar för övrigt på mensen. Förstår det (utan att kolla min app, haha) eftersom jag kände mig både ledsen och arg för att chokladen var uppäten igår (ersatte det dock med en semla) och att jag provade igenom hela garderoben i morse utan att hitta något vettigt som satt/såg bra ut. Så nej, jag är inte naken idag men känner mig som ett kylskåp med svällande kropp... Typ.

Så ja, jag ska gå å köpa choklad efter lunchpasset. Kopiösa mängder. Åsikter om det? Håll dem för dig själv om du är rädd om dig själv...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards