Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Johanna Bygdell - 23 mars 2015 20:10

igår var en härlig dag. Swish sa det åsså var dagen slut. Härligt häng med familjen hela dan! Häng på simhallen å häng hos farmor hann vi med, åsså bara vara. Behövs ibland!

Idag var det åter måndag å både jag å maken önskade det var semester eller åtminstone söndag igen, men bara att lyfta blicken å njuta av vardagen... Jag sov nere inatt vilket innebär typ ostörd sömn. Underbart! Men märkligt att en blir så trött då... Så trött att jag ägnade halvtimmen innan träningen sovandes i soffan med myssebbe på min arm.

Kroppen vaknade inte riktigt till. Kände av luftrören på väg till träningen men det släppte snabbt. Kroppen kändes bara blä så tänkte att jag tar en intervall i taget. Bet ihop å skrapade ihop 4 intervaller, lyxträning alltså, eller näe, lyxträning vore 8! Nåja, stabil fart och avslappnad löpning. Pressade mig inte men hängde med bra ändå vilket motiverade mig till att köra alla fyra. Kroppen vaknade på väg hem och började längta efter lunchpasset på onsdag å planerade löst för långa backintervaller på fredag. Kanske blir drömpasset uppför vårdkasen då, med skjuts ner. Är du på?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards