Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Johanna Bygdell - 22 juli 2015 19:38

idag hade eliten vilodag. Jag firade det genom att gå 2 km till TC, springa miniknat med Limpan, går 2 km tillbaka till parkeringen och därefter dra till Borås djurpark och vandra runt där i typ 3-4 timmar. Benen känns sega å trötta. Surprise! Haha...

Vandrat runt i kompressionsstrumpor i förhoppning om att det ska bli bättre.
Jag borde antagligen gått kanske 1/4 av alla steg jag gått idag. Men borde och vilja är inte samma sak. Jag vill ju göra saker med familjen å då får vilat stå tillbaka... Blir ju en mental vila typ...

Är ju det här med att kombinera elit med familj. Det suger! Jag vill äta kakan å ha den kvar! Nu springer ju inte övriga familjen så det funkar men är astråkigt att ha starttid helt frislängande från övriga klubben... Å sprint när de andra har vilodag, å vilodag när de andra springer... Pass. Å sprint. Varför? Jag vill ha långa tuffa banor... Alternativet blir H21 nästa år, om de inte börjar med D21 lång igen... Haha...

Djurparken var mysig. Grymt barnvänlig.


Linus var typ två djurhagar bort... Förstår inte vart han får sin iver och otålighet ifrån. :)

Medel imorrn. På ben som knappt orkar lyfta sig... Å med en övrig kropp som ser ut som ett frågetecken... Gah!

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards