Alla inlägg den 7 september 2016

Av Johanna Bygdell - 7 september 2016 20:30

Ja, jag myser upp i koftan, drar den tightare omkring mig. Och med all rätt för det är JÄVLIGT, jag upprepar, JÄVLIGT synd om mig. Jag är en av alla de kvinnor som drabbas av mittelschmerz. Googla för fan, jag är inte på humör.

Om typ 15 dagar kommer jag toppa det hela med att åderlåtas. Typ. Menskoppen! Tack för att du finns.

Jag irriterar mig som fan på allt jävla skit vi som kvinnor ska stå ut med. Punkt.
Jag orkar inte ens gå in på allt. Googla för i helvete eller fråga en vän. Jag är inte på humör.

Jag tycker att kvinnor skulle ha rätt till typ 5 dagars ledighet per månad, att fritt fördela. I mitt fall är det för att slippa omgivningen och lite för att de ska slippa mig. Samt ekonomiskt bidrag till smärt- och humörlindrande produkter (läs vin och choklad).

Så. Verkställ för fan!

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards