Alla inlägg den 5 september 2016

Av Johanna Bygdell - 5 september 2016 20:36

Energin sprudlar. Benen rycker. Ryggen känns som en stor stark muskel! Joggade upp till högslätten för att pacea Anna under några intervaller. Flåsade sönder kroppen, så tänkte att det är nog vettigt att ta d lite lugnt. Sen sprang vi intervallerna. Och benen blev piggare. Och flåset försvann. Jag välte lite däck och flög sen hem.

Nu sitter jag och försöker få träningshjärnan att lugna ner sig. Just nu skulle jag behöva en tränare som säger åt mig vad jag ska göra. Kroppen skriker efter att få panga på i 110% men huvudet försöker tänka efter vad som är bäst.

Simma eller styrka imorrn? Vad är klokt? Oh kära jistanes! Blir galen.

Jag gör väl som vanligt; packar väskan för båda delarna åsså bestämmer jag mig imorrn...

Men fy fan va jag älskar att springa!

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards