Alla inlägg den 22 november 2015

Av Johanna Bygdell - 22 november 2015 20:17

Så var den igång. Skräckblandad förtjusning och lite stress över att få ihop tid och ork... Mest tid. Och motivation. Jag brukar inte tvinga mig till några pass men förlikat mig med att jag kommer behöva piska mig lite för att få ihop veckan. Har dock redan börjat fundera på att byta ett pass mot spinning imorrn... Haha...

Asså, som stephan i vinterstudion (å Michael Jordan innan honom): i can accept failure but i can't accept not trying.

I helgen avverkades det 33+18 km på 2.40+1.40 Asfalt/grusväg/stig + mest stig+skog. Idag var benen sega. Jag seg. Fyllt på med alldeles för lite energi sedan passet igår samt badat med familjen å sen drog jag direkt upp på vårdkasen. Tänkte ge upp å vända hem efter typ 4 km men sen vek det neråt å då piggna jag till, sedan ville jag inte sluta springa, skulle lätt kunna plöjt 25 km men limpan hade brottning... Räckte bra med 18 oxå...

Igår glömde jag att jag sprang bitvis. Kollade ner på benen å ba: wow! De bara springer lixom!

Bakade pepparkaksdrömmar. Jäkligt goda. Vill baka andra drömmar nu... Å lussebulls... Ja jävlar.

Drog på mig snygga tishan från Åfysatan å svinga lite bells när jag kom hem idag... Stiligt!

Nu till veckans plan. Mängd. Massor med mängd. 90 min eller 15 km siktar jag på. Två löppass/dag. Blir alltså inga marklyft denna vecka utan siktar på att köra det nästa vecka. Lite mer fokus på styrka då. Anledningen till två pass är att vänja benen och kroppen vid massa löpning. Ska bli spännande. Hoppas barnen sover gott hela veckan! :)

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards