Alla inlägg den 18 november 2015

Av Johanna Bygdell - 18 november 2015 20:18

Säsongen är slut. Jätteslut. Har brutit ihop så nu ska jag komma igen. Många härliga minnen blandat med besvikelser kan jag sammanfatta året med. Blicken är högt riktad inför kommande säsong och jag ser fram emot en riktigt bra vinterträning!

Började vinterträningen med att märka mig för livet.

Jag springer och tränar en hel del och gör det mest med mig själv så en peppande hashtag för motivationen kändes helt jävla rätt!

Hur ser nästa år ut då? Planerna är inte spikade men jag har börjat fundera iaf. Sugen på att brakstarta med Sandsjöbacka trail, men vi får se. TEC 160, 10-mila, jukola, Oringen och Tierra Arctic Ultra lockar... Men inget bestämt. Men ultra blir det, massor med ultra! :)

Bild från HCU tagen av Karl-Petter Åkesson. Motivation. Målbild. 15 timmar. Klarar allt! Den gör mig glad och ger mig boost...

Bar kidsen börjar sova så ska det bli träna av!

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards