Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Johanna Bygdell - 21 juli 2015 22:31

jag ogillar sprint. Eller eg inte. det är den svåraste grenen inom orientering; du ska springa maxfart å ha en sjuhelsikes koll på kartan. Jag har låg maxfart å är otroligt dålig på framförhållning. Ja, åsså har jag tydligen börjat se dåligt. Ingen bra kombo. Jag satsade på ett stabilt lopp, genomförde ett stabilt lopp men är självklart inte nöjd... Haha... Jag är aaaaaldrig nöjd! Sån är jag, sån kommer jag alltid vara och det driver mig så kag kommer aldrig sluta vara det... "Tänk om..."

Innan varvning var det knixigt å svårt. Jag fick stanna för att kunna läsa. Otroligt irriterande. Innan jag hittade trappan på väg till femman alltså!!! Efter varvningen löpte jag på lite bättre men tog en extra kontroll å förlorade därmed både tid å fokus. Men, men. Fin spurttid, får leva vidare på det.

Höfterna däremot. De är glada för en vilodag imorrn, spec höger höft. Ajsing. Blir besök hos Håkan till veckan för något är inte rätt där.

Avslutar dagen med lite rött. Otroligt välkommet! Tänk att maken känner mig så väl å köper en flarra åt mig! Gölle han!

Barna sover, vi kollar sci-fi å både regn å blåst ute har bedarrat. Borde väl sova eftersom sebbelito lär vakna av jordens växtvärk även inatt... *gäsp* men nej, njuter lite mer av kvällen å muskelvärken i benen. :)

Jag tar för övrigt hemskt gärna emot en gratis start i #ultravasan ifall du får lust att sponsra mig... Haha...

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards