Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Johanna Bygdell - 18 juli 2015 14:15

imorrn är det dags för oringen. 10-kmish bana. Hoppas gpsklockan visar typ samma, att jag inte vimsar runt alltså. Elit it is. Det betyder sprint, inte min grej men positivt är att du inte tappar så mkt tid på det.

I övrigt är kroppen inte sådär som den var i våras. Dock beeeetydligt bättre efter besök hemma hos Maria och Sebbe och lite tens-behandling, därefter plågsam vila i några dagar. Iofs inte helt tokigt eftersom jag hann slipa å måla möblerna på altanen.

OL-motivation var för övrigt i botten under vilodagarna. Funderade, tänkte å filosoferade. Tror Korea spökar. Anmälde mig till oringen främst för att få bra träning inför Korea... Sedan inser jag att det troligtvis aldrig kommer bli någon VM-medalj... But life is a bitch and then you die.

Depp, fundering och motivationssökning. Googlade ultralopp å då blev allt bättre. Köttade efterlängtade intervaller på fredagen å skuttade runt i knähögt blåbärsris, å vem blir inte lycklig av det?

Nu rullar vi mot Borås. Jag börjar bli OL-sugen. Om det går bra, å varför skulle det inte göra det?

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards