Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Johanna Bygdell - 7 juli 2015 12:33

en veckas semester utan plan på träning. Eller jag hade med mig kläder men inget seriöst. Blev 8 km mysjogg med Carin och sedan 2 timmars fjällöpning med brorsan. Annars så har det ätits, ätits, druckits vin å fiskats. Å åkt bil. Nå jävulskt med bil! Boden å sen saltströmmen. Flydde värmeböljan här hemma å fick regn å rusk... Men trevligt som attan.

Nu blir det två veckor hemma. Träning, pyssel å latning står på schemat.

Dagen har ägnats åt sovmorgon följt av fredsmäklande, snickrande, roande av barn och fick för mig att baka mitt upp i allt... Om det slutar regna så mycket så ska d bli lite cykel med sebben, om han vill hänga med. Han har klättrat i vagnen två gånger hittills...

Oringen om två veckor. Växlat ner å ska nu växla upp. Började med intervaller igår. Fyra stycken ca 1,15 långa, följt av spänst och styrka. Kändes ohyggligt segt. Kändes som att jag sprang i ultrarapid. Hur sakta kan en springa? Tiderna visade dock snitt på 3.50 typ så allt för långsamt var det inte. Men känslan i kroppen...

Lite ont i höger höft, höftböjare och lår men tror det är lugnt. Träningsvärk idag. Skönt som fan!

Idag var planen två pass men sov för länge så är nöjd med det som blir av. Orientering imorrn iaf. Måste ut å nöta karta å terräng. Vill ut å nöta karta å terräng!

Dags att fredsmäkla, plocka ur bullarna ur ugnen å kila upp och skruva klart på skjutdörren...

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards