Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Johanna Bygdell - 4 juni 2015 21:16

Motivationen dog. Rusade ut för ett stup. Dog. Typ 8 månaders målinriktade förberedelser raserades på ett öjneblick. Men jag är kanske påväg mot mitt livs form så fan, det är ju inte ogjort. Säsongen är ju inte ens vid halvtid, men ändå. Det stora målet har förvandlats till ett dammoln och helt plötsligt har jag 12 oplanerade dagar.

Valet var mitt egna och grundades på principer. Värdering av sekunderna i mitt liv kombinerat med principer... De är så jävla viktiga ibland. Principerna...

Min motivation är fortfarande död, men imorrn skall två härliga damer hjälpa mig att leta efter den. Kanske väcks den såpass att jag ids dra till Ö-vik på lördag. Förhoppningsvis vaknar den på söndag så förberedelserna inför ultran kan bli sådär perfekta som jag tänkt mig...

Love and rock n roll... Hade inte tackat nej till SRF men projektansökningar är inte så tråkigt som det låter... Eller...

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards