Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Johanna Bygdell - 17 maj 2015 20:09

...får vänta. 4 segrar på lika många dagar resulterade i 600 pix på en känd sportbutik, så nu har jag 40% av mina nya OL-skor betalda... Jaja, jag låter så sjukt otacksam, bara det att ibland undras det varför intresset inte ökar lika stabilt som inom traillöpningen. Nu kan jag ge flertalet andra orsaker, men detta kan vara en bidragande... Nåja, det har bjudits på tuffa banor och jag har blivit trött. Är bra det! Även om jag är lite besviken på gårdagens långdistans där det saknades en rejäl långsträcka (gärna över 20 min) å att banan fick medeldistanskaraktär sista biten.

Stabilaste insatsen på säsongen, men inte helt bra. Bomtider alla dagar å det är inte bra... Men det går framåt. Dagens bana avslutades i aggressiv orientering och jag sprang inte vilse, vilket är bra. 4 lopp och 1 bonuspass. Gissa om jag ser fram emot vila/alternativ träning imorrn!!!

Avslutar dagen med ett glas vin. Varit jäkligt produktiv, klippt gräs och ätit pizza!


enligt säkra rykten så fläkte jag ut min nuna i dagens ST. http://www.st.nu/sport/orientering/tog-hem-tredje-raka-etappsegern

förlåt om jag skrämde någon med min uppsyn. Var mycket trött. Jag ser inte alltid ut så...

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards