Alla inlägg den 24 april 2015

Av Johanna Bygdell - 24 april 2015 09:14

tutelitut, tåget går. Enligt tid hittills. Är ju spännande att resa långt med tåg, har ju ingen aning om när vi kommer fram!!! Järnväg har ju inte varit det mest pålitliga resesättet den senaste tiden... Så. Investera! Snälla staten! Gört! #dubbelspår

Denna vecka har varit märklig. Riktigt mentalt urfuckad. Träningsmässigt rätt ok. Pangade lite för fort i måndags, men nödvändigt mentalt. Ordentlig dipp i tisdags så då blev det vila, orientering i onsdags (ingen björn, ingen hund eller något annat mördardjur som försökte äta upp mig). Foten kändes bra oxå. En riktigt skitdag igår. Riktigt. Jävla. Skit. Tur för mig att det var friskvårdsdag! Eller tur för mina kollegor. Tuggade intervaller till lunch och innan hämtning av en av sockersmulorna mina invigde jag mitt kort på sports gym och hetsade lite med Superanna! Fy fan va skoj! Träningsvärk idag!

Tidsoptimisten i morse skulle hinna lämna barn, äta njutfrukost, packa, köra ordentlig rörlighet och gå till tåget som gick 8.53 Tidsoptimisten hann lämna barn lugnt å sansat men fick sedan kasta sig i frulle medan väskan packades och sedan lubba till tåget.

Iklätt mig kompressionsstrumpor och tights och hoppas på underverk.

[Bild]

Reser i mjukisar... Orka sitta i något annat i 8 timmar!!! Eller 10 snarare. Åsså blir det ju så varmt med kompressionen, skulle tatt kjol...

Blir ev stretch på tåget sen. Eller ikväll. Känner mig grymt stark iaf! Å jävligt kul ska det bli, å känner självförtroende...

Får springa huvudklassen, befarade att inte få det eftersom min ranking suger... Men sedär! Är ju ett world ranking event å tror jag kom in på min ranking där. Fick ju fina poäng på militär-VM!

[Bild]

Rull mot Fengersfors och premiären av Swedish League! Hur. Jävla. Kul. Som. Helst!!!!

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards