Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Johanna Bygdell - 31 mars 2015 19:57

igår blev det ju vila. Otroligt dålig sömn, sebbe är sjuk å jag var trött i kroppen. Idag är inte igår.

Kroppen är betydligt piggare! Göttigt med vila. Shoppa massa godis igår, tänkte använda det som muta... Försöka få några fler på onsdagsintervallerna... Haha...

Bara gott godis!

Som lunch svalde jag cirkus 2 liter klorvatten. Medan jag åt passade jag på å träna. 3000m på en timme blev det. Ett skojsigt pass.

Fick korta det med 350 m, så hoppade de sista 50 lösa å körde 4*50 i f3+f4 fart å 100m avsim. Är för långsam... Eller vilar för mycket. Nåja. Insåg att jag fuskade när jag körde med paddlarna, lite stressad å märks ju direkt på tekniken! Skulle behöva hjälp med översyn på den för idag kändes det som att jag bara låg å plaska. Nåja. ett bra pass iaf, jag blev trött. :)

Till EM-fikat serverades det ägg. Jävligt gott!

Jag åt mest. Är ju så jävla tävlingsinriktad så tävlar ju i allt. Ska se hur jag trängs i kön till kaffeautomaten, eller om jag hör att rumsgrannen tänkt gå till skrivaren...

Nu ska jag tävla mot sebbe i att somna först. Jag vet att jag kommer att vinna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards