Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Johanna Bygdell - 16 mars 2015 08:09

igår var det magiskt väder! Det bjöds på både Winterrace och snöskolopp för den som behagade, själv ägnade jag 2 timmar på förmiddagen till att skutta runt på Härnön. Hittat en fin slinga med minimalt med asfalt; ut till Smitingen, över Speckstaberget å sedan hemåt. Tog klippsida mot Smitingen vilket drog ner farten rejält men jävlar va fint! Å runt klubbsjön var typ magiskt. Knäpptyst förutom mitt flåsande, fågelkvitter och en sjungande is.

Krattade även tomten å sen blev det en cykeltur till Coop för att aktivera lätt hysteriska barn. Mathias dator behagade crasha igår, känns otroligt bra att vi lagt alla bilder i ett "moln"!

Glass i solen. De ser så snälla och beskedliga ut! Kan meddela att skenet bedrar...

Natten har tärt nå jävulskt. I morse förstod jag inte alls hur jag skulle ta mig ur sängen... Att sebbe studsar ur sängen som en nyponros fattar jag inte. Det spelar ju lixom ingen roll om en lägger sig 20.00, sömnen blir ju bruten under natten och det är det som gör en så trött...

Med morgonens bravader i huvudet och en diagnos på min egna hälsa har jag bestämt mig för att sluta försöka vara en bra förälder, nu ska jag försöka att vara så lite dålig förälder som möjligt. Heja mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards