Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Johanna Bygdell - 14 mars 2015 20:56

Fredagskvällen var kort. Den hann inte ens börja förrän vi gick å la oss. Det blir så när barn inte sover och du samtidigt försöker bedriva någon slags seriös träning som jag idag insåg inte är så seriös utan snarare medelmåttig... Fan oxå. Men jag mår bra och det är ju huvudsaken...

Nåja. Natten var typ ännu värre än värst. Oförklarligt ledsen sebbe som ville sova näranära men samtidigt använda mig som någon slags boxpåse. Sebbe har en lovande framtid som kickboxare. Ja, sen vakade han mellan 02-03 med. Bara för att han kan lixom. Å nåde dig om du somnar då morsan!

Vi brukar dela upp oss jag å maken, det handlar ju om typ överlevnad. Å inatt var lotten min.

Grejen med sånna hära nätter är att du blir trött, ja, för sebbe sover inte gärna längre än till 06 oavsett nattliga aktiviteter... Men det här med att ha någon slags ambition med träning i kombination med obefintlig sömn funkar sådär. Eller knappt alls.

Vi pallrade oss iväg på Mora Träsk idag, mitt i alla kids sovtid, det märktes. Haha...

Sedan sov vi, hela familjen! Vaknade i mitten av femmilen, såg klart å drog sedan till Smitingen för en kort men härlig skogspremiär.

Absolut inte snöfritt och min kraftiga benstomme bidrog starkt att inte skaren höll, men gött dämmit va fint det är att få känna på barmark! Men vart fan är mina muckler som jag behöver i skogen??? Haha... Hä tar sig! Men vill ut å plöja kilometrar nu...

Bevis på närkamp i skogen!!! Lovely!

Nu är det mellomys.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards