Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Johanna Bygdell - 9 mars 2015 20:39

Måndag innebär ju intervaller med löparklubben vilket idag skedde i odubbad fotbeklädnad, snacka om vårkänslor! Har ju kört med Salomon Spikecross i vinter men upplever att jag tappar löpkänsla med dem och fick det bekräftat idag. Men visst, de är suveräna när det är is och snö. Vi skulle testa om det gick att premiära tusingarna på myran men är för isigt där än, men 1200-metersrundan var fin.

Idag slog jag på stort! När alla andra kände sig nöjda efter de 4 vi brukar köra pangade jag två till! Så otroligt typiskt att batteriet i min garmin tog slut efter 4 intervaller så jag vet inte hur jag lyckades med att hålla farten själv, men blev trött så tror jag lyckades bra ändå!

Tisdag imorrn... Vad ska en hitta på då? Örsjön innan frukost kanske? Ryktas om snöfritt på södra Härnön, har alltså inte tid att jobba i veckan...

Av Johanna Bygdell - 9 mars 2015 15:10

Idag är det måndag, det innebär ett av veckans värsta pass. Ja, det är så jobbigt, fast jag gillart, eller njae, någon slags hatkärlek har jag till passet. Det är med löparklubben och är 4 intervaller som vardera är 1200m långa, i motlut. Underbart! Men jobbigt som fan. Eftersom vi är många så går det inte att slöa till lixom, är ju bara ta rygg eller hålla ryggen fri.

Solen skiner, hygglig värme så det blir nog dubbfritt ikväll. Laddar med choklad...

Om den är god? Japp! Hahaha...

På tal om värme, cyklar till jobbet idag, utan dubb, i mars!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tvåbarnsmamma med en förkärlek till löpning! Har ett nyväckt intresse för ultralöpning men roar mig även med orientering, simning, cykling och alla annan tänkbar träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards